Holtrészeg Költők Támadása

Antiszemantika

2016. november 19. - Fenyci
Voltaképpen, sosem volt a képen a csaló.

Volturis vagyok, nem gond ól ajtó vasaló.
Szerdai szigszalag faló Ortodox nap.
Samsung galaxys úti kalóz sportosoknak.
Morálisan fikszált lesz, kérlek add neki a krémet.
A Lacetti alá csettint vagy Veszprémbe vesz prémet.
Vetettél a betűlevesből olyat, hogy becsületes?
Csapass a spaletta felé, egybeszületett feszületet.
Antiszemantika, Hindu hertzes, turbán bosszú,
Aktív rádiós herceg vagyok, nekem a hullám hosszú.
Olyan karakter vagyok, nekem akarat kell.
Karanténba dobtam, több adoptált adaptert.
Verbális verőlegény, a strófa bitre kijön.
Herbált havertól vegyél, te kis tréfás, bátor kujon.
Mióta Orbánnál, kortárs kertész lettem.
a honvéd kórháznál, honvágy miatt elvéreztem.

A bejegyzés trackback címe:

https://holtreszeg.blog.hu/api/trackback/id/tr1011970383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása